Trends in digital marketing as an innovative tool for enterprise management
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | Yu. Bielikova, I. P. Fomichenko, V. O. Shashko, Yu. V. Nikolaieva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001208059 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Managing the Integrated Value of an Enterprise through Digital Marketing Tools
за авторством: O. V. Arefieva, та інші
Опубліковано: (2023) -
Innovation marketing tools in the enterprise management system
за авторством: A. Kovpaka, та інші
Опубліковано: (2021) -
Features of Strategic Management of Innovative Development of Industrial Enterprises
за авторством: M. V. Korzh, та інші
Опубліковано: (2021) -
Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions
за авторством: Fomichenko, I., та інші
Опубліковано: (2019) -
Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions
за авторством: I. Fomichenko, та інші
Опубліковано: (2019)