Influence of Marketing, Financial and Digital Technologies in the Development of Infocommunication Sphere as a Component of Innovation Infrastructure
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | O. M. Hutsaliuk, N. V. Havrylova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001208064 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic Guidelines for Development of the Infocommunication Sphere as a Component of the National Innovation Infrastructure
за авторством: V. V. Koval, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Infocommunications Development of Ukraine under Conditions of the Transition to the Digital Economy
за авторством: S. I. Gritsulenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Development of Well-Balanced Regulation in the Sphere of Innovative Financial Technologies for Digitalization of the Common Measure of Value
за авторством: Ya. V. Kotliarevskyi, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Development of Both the Organizational and Information Components of the Infrastructure Potential of Financial Market
за авторством: I. I. Chunytska
Опубліковано: (2016) -
Info-communications in the system of innovative infrastructure of the national economy of the state
за авторством: O. M. Hutsaliuk, та інші
Опубліковано: (2020)