Basic directions of experience economy marketing development in conditions of sustainable development
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | O. V. Sadchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001208751 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Middle Class as a Basic Condition to Sustainable Innovative Socially-Oriented Development of the Economy
за авторством: O. V. Bondar-Podgurskaja
Опубліковано: (2015) -
Conceptual basics of sustainable development and their implementation in agriculture in modern conditions
за авторством: O. V. Fraier
Опубліковано: (2018) -
The Directions to Institutionalize Globalism in the Context of Sustainable Development of the World Economy
за авторством: R. B. Syvak
Опубліковано: (2017) -
Strategic directions for sustainable development of Ukrainian market mixed fodder production
за авторством: O. V. Nikishyna
Опубліковано: (2014) -
Basics of marketing marine natural resources management
за авторством: E. V. Sadchenko
Опубліковано: (2017)