Neuromarketing is a tool for increasing the efficiency of experience economy
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | O. V. Sadchenko, L. M. Zalubinska, M. A. Kirilina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001208784 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Using Eye Tracking Technology in the Neuromarketing Research
за авторством: O. H. Mital
Опубліковано: (2020) -
Analyzing the Influence of Neuromarketing Components on the Behavior of Consumers of a Tourism Product
за авторством: O. V. Yevtushenko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Improvement of economic mechanism for regulation of enterprise activity in the "green economy" development area
за авторством: O. Sadchenko, та інші
Опубліковано: (2019) -
Determining the ethical aspects of using neuromarketing in modern market conditions
за авторством: O. V. Zhmai, та інші
Опубліковано: (2021) -
Neuromarketing – theory and practice of influence over consumer's subconsciousness
за авторством: M. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014)