Theoretical basis of integrative approaches studying of STEM-education programs implementation in secondary educational institutions of Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | O. S. Voronkin |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Scientific Notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001223720 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Theoretical and methodological fundamentalization of science education in the conditions of integration of physics and professionally oriented disciplines on the basis of STEM-education
за авторством: O. S. Kuzmenko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Features of the Implementation of Educational Programs Sales Management by Higher Education Institutions
за авторством: L. I. Beztelesna, та інші
Опубліковано: (2022) -
Application potential of graphical calculators in teaching mathematics at general secondary education institutions in Ukraine
за авторством: O. Voronkin
Опубліковано: (2019) -
Innovative approaches to STEM-education implementation on history lessons
за авторством: M. H. Piven, та інші
Опубліковано: (2022) -
Implementation of STEM-education in educational institutions (Based on a survey of scientific and pedagogical RIPPE staff
за авторством: N. O. Honcharova, та інші
Опубліковано: (2016)