Vocabulary neologization during a coronavirus pandemic (based on the materials of Internet periodicals and social networks)
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | V. Krasavina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Culture of the word |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001235124 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Pragmatic aspects of neologisms in the modern German economic vocabulary
за авторством: O. V. Slaba
Опубліковано: (2014) -
Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language
за авторством: Handabura, O.
Опубліковано: (2020) -
Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language
за авторством: O. Handabura
Опубліковано: (2020) -
Analyzing Forecasts of the Influence of the Coronavirus Pandemic on the Economy of Ukraine and the Neighboring Countries
за авторством: K. O. Boiarynova, та інші
Опубліковано: (2020) -
Scientists’ pursuit for SARS-COV-2 coronavirus: strategies against pandemic
за авторством: S. V. Komisarenko
Опубліковано: (2020)