Clustering of Countries According to National Cultural Features as a Tool for Developing the Corporate Culture of International Companies
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | N. H. Kaliuzhna, Yu. S. Mamitko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001359065 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Typifying the Corporate Cultures of International Companies on the Basis of the OSAI Method
за авторством: N. H. Kaliuzhna, та інші
Опубліковано: (2023) -
Broadcasting the Values of Corporate Culture as a Tool of Forming the Company's Image
за авторством: D. S. Lifintsev
Опубліковано: (2014) -
Corporate culture of company like a part of spatial economics
за авторством: O. M. Tkachuk
Опубліковано: (2017) -
Features of management of corporate culture in modern organizations
за авторством: Yu. Yanchenko
Опубліковано: (2017) -
Features of Innovative Corporate Culture in Organization Management
за авторством: N. O. Kondratenko, та інші
Опубліковано: (2018)