Solo-Songs of Ukrainian Diaspora Composers to Maksym Rylskyi's Texts through the Lens of the Word and Music Synthesis
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автор: | H. Karas |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2020
|
| Назва видання: | Folk art and ethnology |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001272337 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Maksym Rylskyi Amongst the Figures of the Ukrainian Musical Culture 108-113
за авторством: B. Filts
Опубліковано: (2020) -
Musical Symbolism of Ihor Sonevytskyi in Solo-Songs in Praise of the Mother of God from the Cycle Canti Spirituali
за авторством: I. Sheremeta
Опубліковано: (2015) -
Maksym Rylskyi and the Opera Ukrainization
за авторством: M. Strikha
Опубліковано: (2020) -
Sacredness in speech-making of Maksym Rylskyi
за авторством: T. Kots
Опубліковано: (2020) -
The Folklor Motives of the Dramas of Maksym Rylskyi
за авторством: V. Shkola
Опубліковано: (2015)