The Impact of European Integration on the Marketing Security of Domestic Business
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автори: | O. S. Bogma, H. V. Silakova, O. V. Vialets |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2022
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001359098 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Institutionnal security business environment in Ukraine in the european integration
за авторством: M. I. Melnyk
Опубліковано: (2014) -
The Impact of Advertising on Business Competitiveness and Security
за авторством: T. V. Romanchyk, та інші
Опубліковано: (2024) -
Evaluation of the primary dealers activity in the domestic securities market
за авторством: V. Pavlov, та інші
Опубліковано: (2014) -
The impact of the agricultural sector on the development of Ukraine's domestic market
за авторством: U. V. Ivanyuk
Опубліковано: (2015) -
Competition and business are integral attributes of a market
за авторством: I. H. Mantsurov, та інші
Опубліковано: (2016)