State marketing tools as a component of selective regulation of commodity markets in conditions of instability
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | O. V. Nikishyna, M. L. Tarakanov, O. O. Zerkina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001361773 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The institutional component of the regulation of commodity circulation in the system of commodity markets markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2021) -
Theoretical basis of logistic integrity of commodity markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2021) -
Adaptive measures of selective regulation of agri-food markets of Odessa region in conditions of instability
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2022) -
Marketing dimension of the mechanisms of logistic interaction in the chains of commodity markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2021) -
Theoretical and methodical bases of logistic "gaps" in the chains of commodity markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2020)