Theoretical and Methodological Aspects of Assessing Consumer Loyalty as an Objective Condition for Development of Entrepreneurship
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | N. V. Kuzmynchuk, T. M. Kutsenko, Yu. Terovanesova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000988898 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Accounting Objects within the Framework of Customer Loyalty Programs
за авторством: N. D. Amalyan, та інші
Опубліковано: (2015) -
Social vulnerability assessment: theoretical and methodological aspects
за авторством: O. T. Ryndzak
Опубліковано: (2022) -
Methodological aspects of determination of region entrepreneurship potential
за авторством: A. I. Butenko, та інші
Опубліковано: (2012) -
The place and role of environmental culture in sustainable development: theoretical and methodological aspects
за авторством: V. I. Kutsenko, та інші
Опубліковано: (2012) -
Education in the context of development information and ecosafety society: theoretical and methodological and practical aspects
за авторством: V. Kutsenko, та інші
Опубліковано: (2016)