Analysis of Financial and Economic Activities of Retail Operators to Justify the Implementation of Marketing Innovations
Збережено в:
| Дата: | 2019 |
|---|---|
| Автор: | N. V. Proskurnina |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2019
|
| Назва видання: | The problems of economy |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000988899 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Analysis of associations of innovation and development activity retailers
за авторством: I. O. Orlyk
Опубліковано: (2013) -
Economic and Institutional Conditions Justifying Energy Efficiency of the Enterprise
за авторством: Yu. Popova, та інші
Опубліковано: (2014) -
Transformation of Business Models of Retail Enterprises in the Conditions of Digitalization
за авторством: N. V. Proskurnina
Опубліковано: (2020) -
The Torsion Hypothesis to Justify the Economic Integration of High-Tech Enterprises
за авторством: M. B. Yanchuk
Опубліковано: (2020) -
When a complication is not justified
за авторством: I. O. Bulkin
Опубліковано: (2016)