The Marketing Technologies of Interaction with Consumers as a Factor of Ensuring the Economic Security of Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | S. I. Drobiazko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000991242 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Mechanism to Ensure Economic Security of the Enterprise
за авторством: S. T. Piletska, та інші
Опубліковано: (2022) -
Integrated grain market in ensuring economic security of Ukraine
за авторством: O. V. Nikishyna
Опубліковано: (2015) -
The role of technology transfer in ensuring the economic security of Ukraine
за авторством: Ya. Ya. Pushak, та інші
Опубліковано: (2018) -
Evaluation of Processes of Interaction between the Enterprise and Potential Contractors in the Context of Ensuring Economic Security of Foreign Economic Activity
за авторством: N. I. Havlovska
Опубліковано: (2016) -
Financial Sustainability in the System of Ensuring the Economic Security of Enterprise
за авторством: O. I. Kopyliuk, та інші
Опубліковано: (2021)