The Conception of Transformation of Marketing Functions on the Basis of Innovative Economy
Збережено в:
| Дата: | 2019 |
|---|---|
| Автор: | N. V. Proskurnina |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2019
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000991243 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Analysis of Financial and Economic Activities of Retail Operators to Justify the Implementation of Marketing Innovations
за авторством: N. V. Proskurnina
Опубліковано: (2019) -
Theoretical of basis of ensuring functional transformation system of environmental management of economy
за авторством: O. Hetman
Опубліковано: (2019) -
Smart Grid as the Basis of Innovative Transformations in the Electricity Market of Ukraine in the Context of Integration Processes
за авторством: S. A. Bondarenko, та інші
Опубліковано: (2019) -
Transformation of the Marketing of Innovations in the Models of Innovation Process
за авторством: T. O. Sobolieva, та інші
Опубліковано: (2016) -
Mechanisms of entrepreneurial activities regulation of the national economy subjects on the basis of transformational changes in modern market conditions
за авторством: N. M. Kuprina
Опубліковано: (2021)