Segmentation and Choice of Partners of an Enterprise in the Process of Marketing Activities
Збережено в:
| Дата: | 2019 |
|---|---|
| Автор: | M. I. Us |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2019
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001008117 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Role of Marketing Research in Improving the Efficiency of Enterprise's Relationships with Partners
за авторством: M. I. Us
Опубліковано: (2017) -
Ensuring the Efficiency of Enterprise's Partnerships on the Basis of Evaluation of Partners
за авторством: M. I. Us
Опубліковано: (2014) -
Study of Marketing of Partner Relations as an Instrument of Enterprise Strategic Management
за авторством: T. A. Koval, та інші
Опубліковано: (2014) -
Search potential business partners market eu countries in foreign trade activity
за авторством: A. V. Ohiienko, та інші
Опубліковано: (2016) -
Components of Informational Supporting the Marketing Activities of Industrial Enterprise
за авторством: Yu. B. Ivanov, та інші
Опубліковано: (2016)