Developing the Motivational Theory and Its Adaptation to the Conditions of Market Competition
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | O. V. Zhuravel, M. O. Mikhliaiev |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001013655 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Adaptation of Theoretical Bases in the Definition of the Concept of "Quality of Life" to Motivation of Management Staff of Industrial Enterprise
за авторством: O. V. Zhuravel, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Directions of Diagnostics of Management Motivation in Accordance with Modern Motivation Theories
за авторством: V. M. Luhova, та інші
Опубліковано: (2022) -
A Competitiveness and competitive edges of enterprise in modern conditions of markets
за авторством: A. O. Horoshko
Опубліковано: (2017) -
Price factor of competitiveness in consumer market and its role in economic development
за авторством: Sh. M. Ibragimov
Опубліковано: (2015) -
Motivational Strategy in Enhancing the Competitiveness of Trade Enterprise
за авторством: I. L. Petrova, та інші
Опубліковано: (2015)