The Features of Formation of New Market Space in the National Consumer Market
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | M. V. Chorna, R. M. Buhrimenko, O. Zonvire |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001013687 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Strategic Maneuvering System for the Enterprises in Retail Trade to Create a New Market Space and Provide Its Economic Security
за авторством: M. V. Chorna, та інші
Опубліковано: (2020) -
Features of formation of consumer demand in the food market in terms of macroeconomic instability
за авторством: O. Marchenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
Regional features of price fuctuations at the consumer market
за авторством: L. O. Shkvarchuk
Опубліковано: (2014) -
Formation of consumer preferences for functional food on the basis of marketing researches
за авторством: M. R. Mardar
Опубліковано: (2015) -
The determination of space for marketing influence at railroad passengers consumer behavior
за авторством: O. V. Bakalinskyi
Опубліковано: (2011)