Image as an Instrument to Achieve Competitive Advantages of Trading Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | O. V. Shymko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001013717 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Omnichannelty as a Marketing Instrument to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2022) -
Organizational-Economic Mechanism for Ensuring the Competitiveness of Retail Trade Enterprise
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2015) -
Benchmarking as a Marketing Tool to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2021) -
The Formation of Competitive Advantage in the Enterprise
за авторством: I. F. Varha, та інші
Опубліковано: (2013) -
Formation of Competitive Advantages as the Foundation of Strong Competitiveness of Enterprises
за авторством: I. V. Sokhan, та інші
Опубліковано: (2023)