Modern Trade Barriers to Entry into Foreign Markets
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | V. M. Marchenko, O. L. Nechaiev |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001015286 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Typology of Entry and Presence Forms of an Enterprise in Foreign Markets as Part of Formation and Implementation of the Internationalization Marketing Strategy
за авторством: P. H. Ilchuk
Опубліковано: (2014) -
The Formation of International Marketing Strategy of Company's Entry Into the External Market
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2018) -
Threats from Foreign Trade as Factors Stimulating the Development of the Internal Market
за авторством: T. O. Vlasiuk
Опубліковано: (2015) -
Modern Realities and Prospects for the Development of Ukraine's Foreign Trade
за авторством: T. V. Shepel
Опубліковано: (2021) -
Search potential business partners market eu countries in foreign trade activity
за авторством: A. V. Ohiienko, та інші
Опубліковано: (2016)