International marketing and finance for business development
Збережено в:
| Дата: | 2019 |
|---|---|
| Автор: | T. V. Oriekhova |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2019
|
| Назва видання: | Economy of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001020724 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The international differences in corporate business financing
за авторством: M. I. Khmeliarchuk, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Necessity of Financing the Marketing Services of Business Structures in Ukraine
за авторством: A. O. Cherniaieva
Опубліковано: (2023) -
Innovative Forms of Financing the Creation and Development of Small Business
за авторством: S. O. Yermak, та інші
Опубліковано: (2017) -
Marketing strategies in international business: role, conditions and methods of choice
за авторством: Ya. S. Larina
Опубліковано: (2017) -
Transforming Financial Outsourcing Services for Sustainable Business Development: A Review on Green Finance
за авторством: Laktionova, Olga, та інші
Опубліковано: (2022)