Growth of competitory positions of dairy industry enterprises for enhancing of marketing potential
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | L. Pavlovska, N. Valinkevych, E. Dobrovolska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001048929 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Current trends of dairy market development
за авторством: L. Pavlovska, та інші
Опубліковано: (2021) -
Strengthening the Positions of Ukrainian Dairy Producers in Foreign Markets in the Context of Adaptability of Enterprises of the Branch
за авторством: N. V. Vasiutkina, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Statistical Foundations for the Innovation Activity of Enterprises in the Dairy Industry Sector
за авторством: S. V. Chuhaievska
Опубліковано: (2017) -
Institutionalization of Markets and Issues of the Growth of Industrial Enterprises
за авторством: O. V. Zamazii
Опубліковано: (2015) -
Conceptual model of credit policy formation at the dairy industry enterprises in Ukraine
за авторством: V. Bielozertsev
Опубліковано: (2012)