Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | O. V. Zhehus, N. L. Savytska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001055956 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Integrated Complex of Marketing of Higher Education Services
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2017) -
Developing the Marketing Research as to Satisfaction of Requirements of Organization's Stakeholders on the Basis of Methodical Instrumentarium of Quality Management
за авторством: I. V. Stankevych, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Methodology and Results of Diagnostics of Marketing Activity of Higher Educational Institutions in Ukraine
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2018) -
Developing a Marketing Mechanism of Cooperation Between Higher Education Institutions and Stakeholders (On the Example of the Sphere of Inbound Medical Tourism)
за авторством: I. P. Chaika
Опубліковано: (2020) -
The Market for Higher Education Services in the Context of the Theory of Merit Goods
за авторством: N. L. Savytska, та інші
Опубліковано: (2016)