Marketing Transformations in a Digital Economy: Imperatives and Obstacles
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | H. M. Kolomiiets, O. V. Melentsova, V. H. Shtuchnyi, N. B. Sushchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001055957 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Main Obstacles to the Development of Digital Economy Infrastructure in Ukraine
за авторством: D. O. Kotelevets
Опубліковано: (2022) -
The Institutional Reengineering of Risk Management in the Digital Economy
за авторством: H. M. Kolomiiets, та інші
Опубліковано: (2018) -
Hedging Financial Risks in the Economic Practices of Small Business: Current Imperatives
за авторством: H. M. Kolomiiets, та інші
Опубліковано: (2017) -
Transformation of the Information Services Market in the Context of Digital Economy
за авторством: N. D. Kondratenko
Опубліковано: (2021) -
Market transformation in the modern conditions of transition to the digital economy
за авторством: I. L. Lytovchenko
Опубліковано: (2020)