Social media marketing influence on brand equity and impact on intention to buy in fashion marketing
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | Y. V. Robul, Y. L. Hrinchenko, L. M. Zalubinska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001062034 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing policies
за авторством: Y. L. Hrinchenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Luxury Brand Management in the Fashion Industry: Basic Conceptions and Models
за авторством: O. S. Korepanov, та інші
Опубліковано: (2019) -
Differences in consumer buying behaviour in consumer markets of the EU member states and Ukraine
за авторством: N. Popadynets, та інші
Опубліковано: (2017) -
Examining anomalies in Islamic equity market of the emerging economies
за авторством: A. Khan, та інші
Опубліковано: (2018) -
Branding in Global Marketing Management
за авторством: Dotsenko, G.V., та інші
Опубліковано: (2013)