Digital Marketing as a Technology for Promotion of Organic Products
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | I. V. Novytska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001098118 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing Aspects of Market Promotion of Innovative Products
за авторством: O. P. Tretiak
Опубліковано: (2015) -
The Role of Marketing Communication Technologies for Export Promotion
за авторством: I. M. Sevruk
Опубліковано: (2019) -
Strategic Marketing Instruments for Product Promotion on the Marketplace
за авторством: O. B. Pashchuk
Опубліковано: (2021) -
Using the Modern Marketing Technologies for Promoting Goods and Services
за авторством: V. I. Rozhko
Опубліковано: (2023) -
The development of the infrastructure of the agricultural market and the promotion of agro-industrial production
за авторством: Yu. Karpenko, та інші
Опубліковано: (2018)