The Analytical Aspect of the International High-Tech Marketing in Europe
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | I. V. Khadzhynov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001105892 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Methodical Instrumentarium for Analytical Monitoring of Markets for High-Tech Products
за авторством: S. H. Mikaelian
Опубліковано: (2017) -
International Business Management: Agility Journey for High-Tech Companies
за авторством: A. B. Zubkova, та інші
Опубліковано: (2019) -
Business Modelling in the Strategic Management of International High-Tech Companies
за авторством: A. B. Zubkova, та інші
Опубліковано: (2021) -
Introduction of International Quality Standards into the Practice of Domestic High-tech Enterprises
за авторством: Ye. Moiseienko
Опубліковано: (2013) -
Scientific and theoretical aspect of high-tech enterprises integration in an open economy
за авторством: M. B. Yanchuk
Опубліковано: (2014)