The System of Marketing Communications in Higher Education Institution: Combining "Classic" and "Digital" Instruments
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | I. O. Zharska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001106496 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
PR-events as an element of marketing communications of a higher education institution
за авторством: I. Lytovchenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
Digital reality in STEM-education technology in physical education in higher education technical institutions: "PASCO" and "Phywe" laboratory
за авторством: O. Kuzmenko
Опубліковано: (2019) -
Marketing communications of higher education institutions
за авторством: M. A. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
Interconnection of Categories of "Efficiency", "Development" and "Quality" in the Process of Evaluating the Activities of Higher Education Institution
за авторством: L. M. Shymanovska-Dianych, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Tendencies and Prospects of Teaching the Discipline of "Managerial Consulting" in the Agrarian Institutions for Higher Education
за авторством: I. I. Kravchuk
Опубліковано: (2017)