Strategic determinants for introduction of innovation to the market
Збережено в:
| Дата: | 2019 |
|---|---|
| Автор: | L. A. Petrenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2019
|
| Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001108902 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing Researches as the Instrument for Determining the Strategic Directions of Innovative Development of an Industrial Enterprise in the Sphere of Product Policy
за авторством: Ye. Letunovska, та інші
Опубліковано: (2019) -
Marketing Pretesting of the Introduction to the Market of an Innovative Anti-Anemic Food Product
за авторством: O. M. Priadko, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Strategic Monitoring of Marketing Innovations in the Model of Innovative Development of Enterprise
за авторством: N. P. Tarnavska, та інші
Опубліковано: (2016) -
Procedure of Improvement of the Marketing Mechanism of Introduction of Innovation Developments
за авторством: Yu. Tsapuk
Опубліковано: (2014) -
Marketing and Controlling in Strategic Forecasting of Innovative Industrial Development
за авторством: Kuzmynchuk, Nataliia, та інші
Опубліковано: (2025)