Using Environmental Marketing Tools in the Implementation of the Concept of Sustainable Development of the Region
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | Y. Bolotina, O. Shubna, Y. Nykolaiva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001114910 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Using Environmental Marketing Tools in the Implementation of the Concept of Sustainable Development of the Region
за авторством: Bolotina, Y., та інші
Опубліковано: (2019) -
Environmental education – an important tool for sustainable development
за авторством: V. Kutsenko, та інші
Опубліковано: (2014) -
Concept of sustainable development in the system of international environmental law
за авторством: L. I. Kupchenia
Опубліковано: (2022) -
Marketing technologies of strategic environmental management of modern enterprise: methods and tools of implementation
за авторством: N. Andrieieva, та інші
Опубліковано: (2013) -
Forms and tools of the implementation of modern paradigm of sustainable development of Ukraine
за авторством: M. A. Khvesyk, та інші
Опубліковано: (2018)