Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | L. Byvsheva, O. Kondratenko, A. Kovalenchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001114911 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
за авторством: Byvsheva, L., та інші
Опубліковано: (2019) -
Formation of Production Strategy in the Management System of Industrial Enterprises
за авторством: Ye. V. Myronenko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Market environment and marketing activities of agricultural enterprises
за авторством: O. S. Salamin
Опубліковано: (2015) -
Strategies of port activities: principles of formation and implementation
за авторством: H. M. Hlushko
Опубліковано: (2017) -
Real estate as an efficient instrument for innovative activities of industrial enterprises in modern conditions
за авторством: Byvsheva, L., та інші
Опубліковано: (2018)