Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | V. Grigorova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001114913 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations
за авторством: Grigorova, V.
Опубліковано: (2019) -
The Instrumental Means of the Strategic Decision-Making in the Business Activities of Industrial Enterprises
за авторством: V. I. Otenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Organization of Marketing Activities of Industrial Enterprises in Modern Business Conditions
за авторством: I. P. Fomichenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Definition of Market Intelligence and its Role in the Strategic Decision-Making
за авторством: V. V. Muzhylivskyi
Опубліковано: (2015) -
Strategic direction of business development in transport industry
за авторством: O. Maksimchuk
Опубліковано: (2013)