Technology for modeling the mechanism of reflective control of herd behavior of consumers in the sales markets
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | Ja. N. Shumilo |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Management of Economy: Theory and Practice |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001136923 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Herd Behavior as a Result of the Presentation of Irrational of Consumer at Product Markets
за авторством: R. N. Lepa, та інші
Опубліковано: (2016) -
Conceptual provisions of the mechanism of reflexive control of consumer behavior in the marketing activities of enterprises
за авторством: Ya. M. Shumilo
Опубліковано: (2022) -
Methods for modeling the processes of management of herd behavior in social and economic systems
за авторством: S. S. Turlakova
Опубліковано: (2020) -
Provided the Use of the Reflexive Approach as Part of Herd behavior Models of Management at Enterprises
за авторством: S. S. Turlakova
Опубліковано: (2016) -
Reflexive behaviors management agents in the process of manifestation of the herd in the enterprise
за авторством: S. S. Turlakova
Опубліковано: (2015)