Philosophical analysis of the television industry: from the discourse of dominant structures to the dominance of discourse
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | S. V. Hulevskyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Multiversum. Philosophical almanac |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001407233 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Descriptive Analysis of Linguocultural Type with the Social Dominant "Official" in the Fictional Discourse
за авторством: T. Sukalenko
Опубліковано: (2020) -
The principle of least effort in television discourse
за авторством: O. V. Kaptiurova
Опубліковано: (2013) -
Discourse frame for monitoring implementation of the dominant strategy for interregional economic collaboration development
за авторством: Yu. S. Rohozian
Опубліковано: (2019) -
Philosophical and ideological dominance lyrics of Wislava Shymborska
за авторством: D. Reka
Опубліковано: (2013) -
"The bureaucratic propaganda" as the dominant component of the social and political discourse of modern Ukraine
за авторством: S. Demchenko
Опубліковано: (2012)