Concept of transparency as a component of marketing of Donbas construction companies
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | Yu. Popova, L. M. Tokareva |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000839623 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Bank Transparency as a Component of the Economic Security Mechanism
за авторством: I. P. Mihus, та інші
Опубліковано: (2013) -
The Communication Component of the Marketing Activities of Public Utilities as a Factor in Ensuring the Competitiveness of the City
за авторством: Yu. Popova
Опубліковано: (2021) -
Modeling the Process of Optimization of Budget Structure of the Marketing Communications of Investment-Construction Company
за авторством: A. D. Pilko, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Factors of Economic Mechanism for Recovery the Domestic Market of Donbas
за авторством: A. M. Kolosov
Опубліковано: (2015) -
The Factors of Economic Mechanism for Recovery the Domestic Market of Donbas
за авторством: Kolosov, A.M.
Опубліковано: (2015)