The main contradiction of consumer market relations and ways to overcome it
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | V. E. Mandybura, V. A. Khizhnjak |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | Economy of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000854221 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The main contradiction of consumer market relations and ways to overcome it
за авторством: V. O. Mandybura, та інші
Опубліковано: (2018) -
Long-term Paradigm of Development under Conditions of Globalisation: Contradictions and Ways of Overcoming them
за авторством: V. O. Kornivskaja
Опубліковано: (2013) -
Actual role of education in overcoming civilization contradictions
за авторством: T. V. Andrushchenko
Опубліковано: (2014) -
Institutional mechanisms for overcoming the contradictions between globalization and localization
за авторством: O. L. Yaremenko
Опубліковано: (2021) -
Overcoming of institutional contradictions in conditions of economic recovery in Donetsk region
за авторством: Yu. Popova
Опубліковано: (2018)