The marketing strategy substantiation of the market type agrarian enterprise development
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | O. V. Yevtushok, O. L. Lipova, V. V. Bakhchyvanzhy |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000857595 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
A Substantiation for the Marketing Development Strategy of Enterprises in the Poultry Industry Sector Based on the Brand Approach
за авторством: Yu. V. Hulia, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Role of Marketing Instruments in the Innovative Development of Agrarian Enterprises
за авторством: T. V. Ilchenko
Опубліковано: (2020) -
Perspectives of development of marketing infrastructures of agrarian market
за авторством: L. M. Levkivska
Опубліковано: (2009) -
Reasoning of strategies of agrarian sector companies on the bioenergy market
за авторством: Ya. S. Larina
Опубліковано: (2019) -
The Marketing System of Formation of Competitiveness of the Agrarian Enterprises
за авторством: Yu. I. Danko, та інші
Опубліковано: (2017)