The Formation of International Marketing Strategy of Company's Entry Into the External Market
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | T. V. Shtal, V. O. Kozub, A. N. Nakhmetov |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000864950 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Typology of Entry and Presence Forms of an Enterprise in Foreign Markets as Part of Formation and Implementation of the Internationalization Marketing Strategy
за авторством: P. H. Ilchuk
Опубліковано: (2014) -
Toolkit of the Company's Internet Marketing Strategy
за авторством: V. I. Rozhko, та інші
Опубліковано: (2024) -
The Influence of Marketing on the Forming a Company's Competitiveness
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2019) -
Competitive strategy of a companies that operate on international markets: essence and types
за авторством: V. M. Makhovka, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Methods for Assessing the Efficiency of the International Marketing Strategy of a Consulting Company
за авторством: O. V. Hron, та інші
Опубліковано: (2021)