Formation of the Marketing Management System of the Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | O. S. Shumilo, D. V. Manhushev, O. A. Polishchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001378922 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Current Approaches to the Formation of Marketing Tools of Enterprise Management
за авторством: D. V. Raiko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Definition of Management Consultancy as an Economic Category and its Role in Contemporary Market Environment
за авторством: D. V. Manhushev
Опубліковано: (2012) -
The Role of Marketing in Crisis Management under the Current Conditions of Enterprises Functioning
за авторством: O. S. Shumilo, та інші
Опубліковано: (2021) -
Formation of Marketing Policy and Marketing Management at Enterprises of the Corporate Sector
за авторством: G. Us, та інші
Опубліковано: (2024) -
Marketing Consulting as a Means of Effective Operation of Enterprises
за авторством: D. V. Manhushev, та інші
Опубліковано: (2023)