The Analysis of Effectiveness of Various Channels for Selling Agricultural Products
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | V. M. Yakubiv, N. D. Romaniuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000875820 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Using Electronic Platforms to Sell Mechanical Engineering Products
за авторством: A. V. Vitiuk, та інші
Опубліковано: (2019) -
Marketing Strategies for Selling Means of Production at International Markets
за авторством: T. V. Yakymchuk, та інші
Опубліковано: (2011) -
Banks recapitalized by state: problems and prospects of selling
за авторством: Ye. Bublyk, та інші
Опубліковано: (2013) -
Analysis of the environmental factors influence on the agricultural production effectiveness
за авторством: O. Shkuratov
Опубліковано: (2014) -
Influence of nanoparticles and ions of metals on survival and proliferation of human stem sells in vitro
за авторством: A. E. Papuga, та інші
Опубліковано: (2015)