Effect of Learning Effectiveness on Market Orientation, Innovation, and Performance of SMEs
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | S. Suratna |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000875839 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Financial support innovation in SMEs in European Union regions' smart specializaion
за авторством: A. R. Dub
Опубліковано: (2021) -
Implementation of ICO European best practices by SMEs
за авторством: A. Ivashchenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Marketing Information System as a Condition for Effective Marketing Performance of Advertising Industry Companies
за авторством: T. I. Yakovenko, та інші
Опубліковано: (2014) -
Economic competitiveness increase through development of SMEs in cross-border regions of Poland, Belarus and Ukraine
за авторством: S. Galko, та інші
Опубліковано: (2015) -
The effectiveness of means to increase motivation to learn English
за авторством: A. V. Pestushko, та інші
Опубліковано: (2021)