The development perspectives of international marketing in conditions of integration
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | O. I. Vikcharchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000876117 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Conditions and perspectives of Russian sugar market development
за авторством: D. Zyukin, та інші
Опубліковано: (2016) -
Perspective directions of development of local gastronomy tourism in the conditions of European integration
за авторством: T. P. Yakhno, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Tendencies and Contradictions of Development of the Financial Market in the Conditions of Integration
за авторством: I. V. Krasnova
Опубліковано: (2016) -
Perspectives of development of marketing infrastructures of agrarian market
за авторством: L. M. Levkivska
Опубліковано: (2009) -
The features and perspectives of development of the advertising market in Ukraine
за авторством: I. V. Muntian
Опубліковано: (2019)