Analyzing the Communication Environment of Higher Education Institutions
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | V. M. Kovalchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001378926 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing communications of higher education institutions
за авторством: M. A. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
Analyzing the Demand for Educational Services of Higher Education Institutions in Terms of Individual Specialties
за авторством: A. V. Skrypnyk, та інші
Опубліковано: (2021) -
Influence of Environment Factors on the Activities of Higher Education Institutions
за авторством: O. S. Pliashko, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Information and Communication Flows of Higher Education Institutions in the Context of Corporatization
за авторством: I. L. Dybach
Опубліковано: (2020) -
Institutional repository as a promising form of scientific and educational communication at the higher education
за авторством: T. Lutsyshyna
Опубліковано: (2015)