Modern technologies in the marketing communication system on the market of tourism services
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | I. O. Poita |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000876129 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Tourism Services: Marketing Specifics and Current Status of the Market
за авторством: D. V. Manhushev, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Normative Provision of the Marketing Communications in the Tourism Sphere
за авторством: K. H. Naumik-Hladka
Опубліковано: (2017) -
Using the Modern Marketing Technologies for Promoting Goods and Services
за авторством: V. I. Rozhko
Опубліковано: (2023) -
Peculiarities of Developing the Complex of Marketing Communications in Tourism Organizations
за авторством: K. A. Korzhenko
Опубліковано: (2016) -
Essence and value of TNC in the global market of tourism services
за авторством: O. O. Herashchenko
Опубліковано: (2014)