Internet-marketing as an element of marketing costs at industrial enterprises
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | Yu. V. Rudenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000876131 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions
за авторством: Fomichenko, I., та інші
Опубліковано: (2019) -
Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions
за авторством: I. Fomichenko, та інші
Опубліковано: (2019) -
Calculating the efficiency of using the marketing information intermediaries in communicative internet-activity of industrial enterprise
за авторством: M. I. Botushan
Опубліковано: (2011) -
Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool
за авторством: Fomichenko, I., та інші
Опубліковано: (2020) -
Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool
за авторством: I. Fomichenko, та інші
Опубліковано: (2020)