The Characteristics of Decision-Making Factors on the Purchase of Private Cars Taking Account of the Motives and Needs of Customers
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | Ye. S. Danylenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000876231 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Decision-making during drilling wells taking into account uncertainty
за авторством: G. M. Efendiev, та інші
Опубліковано: (2018) -
Substantiating the Pricing Decision-Making, Taking into Account Cost Management Capabilities
за авторством: I. V. Rudenko, та інші
Опубліковано: (2024) -
The Etymological Analysis of the Categories of "Need" and "Motive" in the Context of Managing the Behavior of Consumers in the Market for Sales of Cars
за авторством: Ye. S. Danylenko
Опубліковано: (2017) -
Consistency index evaluation for estimates of experts, taking into account their competence for group decision making
за авторством: Roik, P. D.
Опубліковано: (2018) -
Consistency index evaluation for estimates of experts, taking into account their competence for group decision making
за авторством: P. D. Roik
Опубліковано: (2018)