The Conceptual Foundations for Ensuring the International Competitiveness of Tourism Company in the Context of Globalization
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | O. O. Skarha |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000876236 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Conceptual Foundations for the Development of International Business Theory in the Context of Increasing Global Technological Dynamism
за авторством: T. V. Danko
Опубліковано: (2022) -
Current state of international tourism in Ukraine in the context of globalization
за авторством: O. M. Korniienko
Опубліковано: (2014) -
Transnationalisation of the Travel Services Market at the Globalization Stage: Conceptual and Organizational Aspects
за авторством: O. O. Skarha
Опубліковано: (2020) -
Conceptual foundations of anti-crisis state policy in tourism
за авторством: I. A. Markina, та інші
Опубліковано: (2014) -
Cross-border tourism markets: conceptual foundations of research and development
за авторством: O. P. Bilaniuk
Опубліковано: (2017)