Theoretical and methodological foundations of intellectual business
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | I. D. Paderin, K. S. Zhadko, Ju. G. Gorjashchenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000876359 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Theoretical and Methodological Principles of Marketing Activity at Industrial Enterprises
за авторством: K. S. Zhadko, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Evolution of the Theoretical and Methodological Foundations of Interaction Between the State and Private Business
за авторством: A. V. Stasyshyn, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Theoretical Foundations of Management of Intellectual Property of Industrial Enterprises
за авторством: I. V. Sylka
Опубліковано: (2019) -
Intellectual Business as an Important Direction of Development of Innovative Enterprises
за авторством: I. D. Paderin, та інші
Опубліковано: (2017) -
Methodological Foundations for Researching Intellectual Potential in the Context of Economic Security
за авторством: M. I. Krupka, та інші
Опубліковано: (2015)