Theoretical and methodological foundations of intellectual business
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | I. D. Paderin, K. S. Zhadko, Ju. G. Gorjashchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000876359 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Theoretical and Methodological Principles of Marketing Activity at Industrial Enterprises
за авторством: K. S. Zhadko, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Evolution of the Theoretical and Methodological Foundations of Interaction Between the State and Private Business
за авторством: A. V. Stasyshyn, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Theoretical Foundations of Management of Intellectual Property of Industrial Enterprises
за авторством: I. V. Sylka
Опубліковано: (2019) -
Intellectual Business as an Important Direction of Development of Innovative Enterprises
за авторством: I. D. Paderin, та інші
Опубліковано: (2017) -
Conceptual and Methodological Foundations for Assessing the Innovative Development of Socio-Economic Systems
за авторством: I. D. Paderin, та інші
Опубліковано: (2022)