Montessori pedagogy and STEM approach: development of constructivism ideas in modern education
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | I. A. Slipukhina, A. P. Polishchuk, S. M. Mieniailov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Scientific Notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001379224 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Education as an instrument of modern pedagogy
за авторством: A. Antas-Yashchuk, та інші
Опубліковано: (2014) -
Phenomenology of educational reality: constructivism experience
за авторством: O. V. Brusakova
Опубліковано: (2014) -
The ideas of educational STEM-STEAM-projects
за авторством: O. S. Shybka, та інші
Опубліковано: (2021) -
Key concepts of STEM education
за авторством: O. Stryzhak, та інші
Опубліковано: (2017) -
The place of the stem technology of education in the educational paradigm of the xxi century
за авторством: I. Chernetskyi, та інші
Опубліковано: (2017)