A model for developing teachers' capabilities to foster students' human rights competencies
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автори: | K. M. Binytska, S. Bacher, A. A. Zahorodnia, L. M. Kalinina |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2022
|
| Назва видання: | Scientific Notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001379273 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
John Foster's phenomenalistic idealism under scrutiny
за авторством: D. Sepetyi
Опубліковано: (2020) -
The forming of models of key competences of University teachers
за авторством: N. O. Botvina, та інші
Опубліковано: (2014) -
Evaluating teachers' professional pedagogic competence: qualimetrical expertise
за авторством: R. Mylenkova
Опубліковано: (2014) -
Legal competence of teachers as part of their professional competence
за авторством: Ye. Prots
Опубліковано: (2016) -
The everyday life of Hluhiv teacher's Institute students in 1874–1914
за авторством: V. M. Kryzhanivskyi
Опубліковано: (2021)