Gender influence of educational institution on the choice of STEM-professions in the light of implementation of gender policy in education management
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | K. A. Brych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Scientific Notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001379275 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
US Library Institutions as Centers for Women's and Gender Studies and Gender Education
за авторством: L. Cherniavska
Опубліковано: (2020) -
The institutional model of gender policy implementation at the local level in Ukraine
за авторством: O. B. Yarosh
Опубліковано: (2013) -
Affecting the choice of studies of the future profession in STEM
за авторством: O. P. Shubina
Опубліковано: (2018) -
Library Institutions as Centers of Citizens' Gender Education in the Information Society
за авторством: L. Cherniavska
Опубліковано: (2019) -
Gender Equality Among Cadets and Students of Aviation and Technical Higher Education Institutions
за авторством: M. V. Kiriukhina, та інші
Опубліковано: (2021)